2016. május 18., szerda

Visszatérés (egy kis előszó a történet folytatásához)

Sziasztok! 
Az utóbbi időben már szinte teljesen elfelejtettem ezt a blogomat, amikor megláttam a könyvjelzők között. Csak úgy szórakozásból rákattintottam az adatokra és elállt a szavam... 850 oldalmegjelenítés?! Te. Jó. Ég. Nagyon-nagyon szépen köszönöm!!!! Úgy döntöttem folytatni fogom, így két év után, ha már legalább 800 ember megnyitotta ezt az oldalt egyszer.. Talán nem reménytelen abban bíznom, hogy nemsokára ismét visszatér az a 800 ember.. :) Mivel egy előre megírt sztoriról van szó, amit csak copy-past-tel kell majd bemásolnom így úgy gondoltam minden hétfőn és pénteken hozok majd új részeket. (De lehet ma rendhagyóan felrakok még egy részt.) 
Kellemes olvasást! :) Ti vagytok a legjobbak!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése